Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Чорновол-Ткаченко А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Чорновол-Ткаченко А. О. 
Емоційна оцінка підлітками сімейного функціонування як фактор формування "Я-образу" [Електронний ресурс] / А. О. Чорновол-Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.951 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Чорновол-Ткаченко А. О. 
Гендерні особливості змістовних характеристик ідентичності особистості старших підлітків [Електронний ресурс] / А. О. Чорновол-Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 44. - С. 200-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_44_24
Визначено основні змістовні характеристики особистісної рефлексії і гендерної ідентичності юнаків та дівчат старшого підліткового віку. Зосереджено увагу на завищеній самооцінці та домінуванні персональної ідентичності в структурі Я-концепції у підлітків обох статей. Дані, наведені в табл. 1-6, дають підстави стверджувати, що на відміну від юнаків у дівчат виявляється більш високій рівень рефлексії та позитивної валентності Я-концепції, фізичного Я, сексуальної та групової ролі в структурі самоідентифікації.Определены основные содержательные характеристики личностной рефлексии и гендерной идентичности юношей и девушек старшего подросткового возраста. Сосредоточено внимание на завышенной самооценке и доминировании персональной идентичности в структуре Я-концепции у подростков обеих полов. Данные, приведенные в табл. 1-6, дают основания утверждать, что в отличии от юношей у девушек оказывается более высокий уровень рефлексии и позитивной валентности Я-концепции, физического Я, сексуальной и групповой роли в структуре самоидентификации.Based on the synthesis work of the authors involved in the field of gender socialization, the basic characteristics of meaningful personal reflection and gender identity of boys and girls in their late teens. Indicated on an inflated self-esteem and personal identity dominance in the structure of self-concept in adolescents of both sexes.
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.939 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Чорновол-Ткаченко А. О. 
Сімейні детермінанти інтерперсональної поведінки старшокласників [Електронний ресурс] / А. О. Чорновол-Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 46. - С. 277-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_46_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 638.452 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Крамченкова В. О. 
Гендерні особливості конфліктогенних зон особистості старшокласників [Електронний ресурс] / В. О. Крамченкова, А. О. Чорновол-Ткаченко // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.783 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського