Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Чорновол-Ткаченко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Чорновол-Ткаченко А. О. Емоційна оцінка підлітками сімейного функціонування як фактор формування "Я-образу" [Електронний ресурс] / А. О. Чорновол-Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_7
| 2. |
Чорновол-Ткаченко А. О. Гендерні особливості змістовних характеристик ідентичності особистості старших підлітків [Електронний ресурс] / А. О. Чорновол-Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 44. - С. 200-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_44_24 Визначено основні змістовні характеристики особистісної рефлексії і гендерної ідентичності юнаків та дівчат старшого підліткового віку. Зосереджено увагу на завищеній самооцінці та домінуванні персональної ідентичності в структурі Я-концепції у підлітків обох статей. Дані, наведені в табл. 1-6, дають підстави стверджувати, що на відміну від юнаків у дівчат виявляється більш високій рівень рефлексії та позитивної валентності Я-концепції, фізичного Я, сексуальної та групової ролі в структурі самоідентифікації.Определены основные содержательные характеристики личностной рефлексии и гендерной идентичности юношей и девушек старшего подросткового возраста. Сосредоточено внимание на завышенной самооценке и доминировании персональной идентичности в структуре Я-концепции у подростков обеих полов. Данные, приведенные в табл. 1-6, дают основания утверждать, что в отличии от юношей у девушек оказывается более высокий уровень рефлексии и позитивной валентности Я-концепции, физического Я, сексуальной и групповой роли в структуре самоидентификации.Based on the synthesis work of the authors involved in the field of gender socialization, the basic characteristics of meaningful personal reflection and gender identity of boys and girls in their late teens. Indicated on an inflated self-esteem and personal identity dominance in the structure of self-concept in adolescents of both sexes.
| 3. |
Чорновол-Ткаченко А. О. Сімейні детермінанти інтерперсональної поведінки старшокласників [Електронний ресурс] / А. О. Чорновол-Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 46. - С. 277-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_46_32
| 4. |
Крамченкова В. О. Гендерні особливості конфліктогенних зон особистості старшокласників [Електронний ресурс] / В. О. Крамченкова, А. О. Чорновол-Ткаченко // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_27
|
|
|